Пошуковий запит: (<.>A=Махнуша С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Фролов С. М. Аналіз ефективності економічного прикордонного співробітництва України на прикладі Сумської області та місце маркетингу інновацій у ньому [Електронний ресурс] / С. М. Фролов, С. М. Махнуша, В. М. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 3. - С. 213-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_3_21
|
2. |
Махнуша С. В. Наукові підходи та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України) [Електронний ресурс] / С. В. Махнуша, С. М. Березова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_13
|
3. |
Фролов С. М. Оцінка якості бюджетного менеджменту в контексті проблем інноваційного розвитку держави [Електронний ресурс] / С. М. Фролов, С. М. Махнуша, В. М. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 120-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_15
|
4. |
Фролов С. М. Управління інноваційним розвитком прикордонної території на основі оцінки її бюджетного потенціалу [Електронний ресурс] / С. М. Фролов, С. М. Махнуша, В. М. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 255-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_32
|
5. |
Махнуша С. М. Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв’язку [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 36-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_5
|
6. |
Махнуша С. М. Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 95-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_12
|
7. |
Махнуша С. М. Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша, О. В. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 143-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(2)__22
|
8. |
Махнуша С. М. Аналіз ролі промислового зразка у маркетингу інновації та вдосконалення підходів до його вартісної оцінки [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__4
|
9. |
Фролов С. М. Науково-методичний підхід до оцінювання бюджетного потенціалу прикордонної території у контексті управління її інноваційним розвитком [Електронний ресурс] / С. М. Фролов, С. М. Махнуша, В. М. Олійник // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 7. - С. 180-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_7_23 На основі попереднього дослідження підходів до визначення категорії "бюджетний потенціал" сформовано власне її бачення, а також розроблено науково-методичні основи оцінювання бюджетного потенціалу прикордонних територій, зокрема, у напрямку здійснення ними політики інноваційного розвитку.
|
10. |
Махнуша С. М. Оцінка ринкових позицій бренду та визначення стратегічних орієнтирів його розвитку [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 1. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_4
|
11. |
Махнуша С. М. Франчайзингова форма використання бренда: погляд з позицій маркетингу інновацій [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_5
|