Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Махнуша С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Фролов С. М. 
Аналіз ефективності економічного прикордонного співробітництва України на прикладі Сумської області та місце маркетингу інновацій у ньому [Електронний ресурс] / С. М. Фролов, С. М. Махнуша, В. М. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2013. - № 3. - С. 213-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2013_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 963.053 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Махнуша С. В. 
Наукові підходи та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України) [Електронний ресурс] / С. В. Махнуша, С. М. Березова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 1. - С. 105-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 596.671 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Фролов С. М. 
Оцінка якості бюджетного менеджменту в контексті проблем інноваційного розвитку держави [Електронний ресурс] / С. М. Фролов, С. М. Махнуша, В. М. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 120-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.62 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Фролов С. М. 
Управління інноваційним розвитком прикордонної території на основі оцінки її бюджетного потенціалу [Електронний ресурс] / С. М. Фролов, С. М. Махнуша, В. М. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 4. - С. 255-269. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_4_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.043 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Махнуша С. М. 
Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв’язку [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 1. - С. 36-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.743 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Махнуша С. М. 
Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша, Н. Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 95-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.379 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Махнуша С. М. 
Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша, О. В. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 3(2). - С. 143-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_3(2)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.943 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Махнуша С. М. 
Аналіз ролі промислового зразка у маркетингу інновації та вдосконалення підходів до його вартісної оцінки [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 4(1). - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2011_4(1)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.056 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Фролов С. М. 
Науково-методичний підхід до оцінювання бюджетного потенціалу прикордонної території у контексті управління її інноваційним розвитком [Електронний ресурс] / С. М. Фролов, С. М. Махнуша, В. М. Олійник // Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 7. - С. 180-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2013_7_23
На основі попереднього дослідження підходів до визначення категорії "бюджетний потенціал" сформовано власне її бачення, а також розроблено науково-методичні основи оцінювання бюджетного потенціалу прикордонних територій, зокрема, у напрямку здійснення ними політики інноваційного розвитку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.286 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Махнуша С. М. 
Оцінка ринкових позицій бренду та визначення стратегічних орієнтирів його розвитку [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 1. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.327 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Махнуша С. М. 
Франчайзингова форма використання бренда: погляд з позицій маркетингу інновацій [Електронний ресурс] / С. М. Махнуша // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - № 2. - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2010_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 198.254 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського